تعداد بازدید: 3129

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 22 آبان 1390-21:55

"نشانه‌ها" در جنگل های شمال ساخته مي شود

فیلم سينمايي "نشانه‌ها" به تهیه‌کنندگی میترا روحی‌منش و کارگردانی یاسر طالبی-کارگردان جوان مازندراني-مراحل پایانی تصویربرداری را در جنگل هاي منطقه بنافت پشت سر می‌گذارد.


طالبي-کارگردان اين فيلم- به مازندنومه گفت: تصویربرداری این پروژه به نویسندگی حمید هدایتی از اواخر مهر ماه امسال آغاز شده و در حال حاضر مراحل پایانی ضبط را سپری می‌کند.

وي با بيان اين که "نشانه‌ها" داستان حداد آیت- جنگلبان منطقه بنافت ساری-است که با اتفاقاتی نامتعارف رو به رو می‌شود،افزود:دختر اين جنگلبان- عشا، که دانشجوی جنگل‌شناسی است- رابطه‌ای معنوی با درختان دارد و سرگرد یونس مروارید در پی گشودن پرونده‌های مجهول قاچاق چوب است.آنها کم کم متوجه حضور نادیدنی‌ها در جنگل می‌شوند و متوجه مي شوند که روح جنگل آزرده شده است.

به گفته کارگردان فيلم،نشانه ها که سومین کاربلند ميترا روحی منش در مقام تهيه کنندگي  است، از 23 مهرماه درجنگل‌های منطقه چوب فریم(بنافت) جلوی دوربین رفت و طبق پیش بینی‌های به عمل آمده کار تصویربرداری تا 25 آبان به پایان خواهد رسید.

ميترا روحي منش-تهيه کننده نشانه ها- نيز درباره موضوع فیلم به مازندنومه گفت: موضوع جنگل دستمایه ساخت فیلم‌های متعددی بوده است،اما در این فیلم سعی شده به مقوله حفظ، احیا و همزیستی با طبیعت نگاه متفاوتی داشته باشيم.

گفتنيست در این فیلم حسن رستمانی، داریوش شافی، مهدی خلیلی، فاطمه واحدی، صابر حسینی، مهتاب شکریان، کیوان منتظری و ... بازی می‌کنند.

عوامل این پروژه عبارتند از:

 مدیر تصویربرداری:سامان احمدی، تدوین:رضا شیروانی و سیاوش طرازنده پور،دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حسن جعفری،دستیار دوم کارگردان و صحنه آرایی:حجت قدمی ، بازیگردان: داریوش شافی،مدیر تولید:مهدی خلیلی،مدیر تدارکات: میثاق مدانلو، طراح لباس: میترا روحی منش، جلوه‌های ویژه:مرتضی مربی، منشی صحنه:داریوش اسقای،طراح چهره‌پردازی:پریسا کاکویی،صدابردار:بهمن الوندی پور و عکس: امین کوشاو


  • امین کوشاپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 27 بهمن 1390-0:0

    ضمن تشکر...امیدوارم اسم اصلاح گردد و تعداد عکس های بیشتری کار شود...

    • چهارشنبه 25 آبان 1390-0:0

      زنده باد جنگل!
      زنده باد درخت!
      زنده باد زندگي

      • سه شنبه 24 آبان 1390-0:0

        از جنگل هاي شمال خسرو معصومي سه گانه اي ساخته كه رسم عاشق كشيش معروف شده! حاتمي كيا هم تو به رنگ ارغوان يه اشاره اي به تخزيب جنگل داشته. حالا نشانه ها چي ميگه؟ يه حرف غير تكراري و جسور اونم تو رسانه ملي كه همش شده شعار و ترويج بي سوادي! نشانه ها! چي ميخواي بگي؟

        • دوشنبه 23 آبان 1390-0:0

          دم هر چي دوستدار طبيعته گرم. اتا كمه عكس ويشتر هاكنين اگه عكاس دارني!

          • دوشنبه 23 آبان 1390-0:0

            سهم تولیدسیما برنامه های مجانی سهم شرکای اقایان برنامه های فاخرونقدالبته بدون ارزیابی

            • دوشنبه 23 آبان 1390-0:0

              من از مازندراني هاي مقيم شهر كولدينگ دانمارك هستم
              اينجا به سرسبزي و البته بادش معروفه! اونجا به دلگرمي و پاكي. متشكرم از گزارشتون و خواهشم اينه كه عكسهايي از جنگل و فضاي كارشون بزاريد
              هي دو(خداحافظ)

              • حافظ طبيعتپاسخ به این دیدگاه 0 0
                دوشنبه 23 آبان 1390-0:0

                باز جاي شكرش باقيه هستن كسايي كه به ياد جنگل باشن و براي جنگل هاي شمال قدم بردارن. لطفا عكس هم منتشر كنيد . پرهام

                • دوشنبه 23 آبان 1390-0:0

                  با سلام من گزارش شما را در مورد فیلم نشانه ها را خواندم.به عنوان کارشناس جنگل که سالها در جنگل‌های مازندران کار کردم.در غروب ی‌کشنبه که مثل غروب جمعه خودمان می‌‌ماند اشک ام را جاری کرد.البته از عنوان فیلم من را به شروع نشانه گذاری تا...استحصال ...کاری که توام به جنگل کاری در سالیان کار کردم در جنگل های شمال از غرب هراز تا شرق تجن انجام دادم گرچه چند صباحی است از وطن دورم اما هر روز...... سانتا کروز کالیفرنیا


                  ©2013 APG.ir